Thursday, December 22, 2016

Mari berdaftar di Bantu.my untuk kerja digital

Kepada yang nak join dunia freelancer secara digital, anda boleh mulakan khidmat kreativiti dan skills anda melalui Bantu.my, satu2nya platform digital freelancer di Malaysia. Dunia kini dunia digital. Perkhidmatan dan perniagaan tanpa premis.

Anda boleh join kat sini:

https://marketplace.bantu.my/r/Bantu-20/4_7jCZJ6

Apa itu Bantu.my?
Ia adalah suatu platform untuk mempamerkan dan memperdagangkan khidmatan dan skills anda kepada mereka yang memerlukan seperti perseorangan, ahli perniagaan atau ahli akademik. 


 Terdapat pelbagai perkhidmatan yang ditawarkan seperti khidmat nasihat untuk perniagaan, psikologi dan sebagainya. Perkhidmatan lain yang di tawarkan adalah seperti khidmat mendokumentasi (khidmat translation, data entry, interpretation dan sebagainya), Creative (design, illustrasi, photography dan sebagainya), Marketing, Technology seperti IT dan Copywriting seperti SEO, creative writing dan sebagainya.

Sehingga kini (tarikh pernulisan ini 23hb Dec 2016), terdapat 4015 yang sudah berdaftar dan terdapat 1041 kerja yang memerlukan perkhidmatan anda. Bantu.my masih baru berbanding portal antarabangsa seperti Freelancer, Upwork, DesignHill dan sebagainya.

Apapun, jika anda seorang rakyat Malaysia, marilah daftar di Bantu.my dan mulakan perkhidmatan anda di sana. Segera daftar di sini:https://marketplace.bantu.my/r/Bantu-20/4_7jCZJ6

No comments:

Post a Comment